ارزشیابی کتاب «موزائیک 1 خواندن»: بررسی متون مواد آموزشی بر اساس رویکرد روش ساختاری خرد

ابراهیم خدادادی؛ هانیه جاجرمی

دوره 5، شماره 2 ، دی 1395، ، صفحه 185-161

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8057

چکیده
  برای بررسی و ارزشیابی کتب درسی محققان یا از مقیاس­ها و چک لیست­هایی که بایستی توسط مدرسان و فراگیران پر شوند استفاده می­کنند یا تحقیقات کیفی براساس مقایسه نظریه­های یادگیری زبان دوم با فعالیت­های داده شده در کتب درسی انجام می­دهند. ولی تحقیق حاضر از روش ساختار خرد برای بررسی متون کتاب "موزائیک 1 خواندن" بهره می جوید. بدین ...  بیشتر